NATUURWIJZER

de eerlijke eetwinkel

 

Natuurwijzer is sinds 1991 een authentieke natuurvoedingswinkel gericht
op puur en eerlijke producten in eten, drinken en cosmetica.

OPDRACHT

Met haar jarenlange ervaring en een vaste klantenkring werd het tijd voor een nieuwe weg. Natuurwijzer wilde een bredere doelgroep kunnen bedienen en meer service kunnen verlenen rondom eerlijke voeding. Er ontstond een samenwerking met ‘GEMBER’, een foodbar gericht op eerlijk eten. Door zich samen in één pand te vestigen is er een aanvulling en versterking van elkaars doel; aandacht voor smaakvol en eerlijk eten én winkelen. De winkel wilde een frisse nieuwe uitstraling die beter past bij de tijd van nu en hun nieuwe visie op puur en eerlijke voeding.

AANPAK

Een nieuw identiteit ontwikkelen dat fris en toegankelijk is voor zowel jong en oud. Het identiteit sluit aan op de kleuren van het interieur en de beleving van het gehele pand waar ook Foodbar GEMBER is gevestigd.

UITVOERING

Strategie: merkverhaal, merknaam
Design: merkidentiteit, print, webdesign, fotografie

Samenwerking;  Forwart (website ontwikkeling)

 
 
 
Line_10.png
 
 
work_nw_logo2.jpg
Template_work_full_NW2.jpg
foto_nw8.jpg
NW_bag02.jpg
NW_foto01.jpg
foto_nw1.jpg
Nw_tekst.jpg
Natuurwijzer set.jpg
nw_work8.jpg
NW-Mob01.jpg
Template_work_full_NW8.jpg