VROUW

“ Een volwassen snoepwinkel voor vrouwen”

 

Vrouw is een dames kledingzaak dat de modebewuste vrouw vertegenwoordigd met een
breed aanbod aan mooie high-end collecties.

OPDRACHT

Na 5 jaar in een kleine Boutique te zijn gehuisvestigd was Vrouw haar locatie ontgroeid en ook hiermee haar visie. De kledingwinkel verhuisde naar een twee keer zo grote locatie en kon hiermee een nog grotere groep vrouwen bedienen met meer diversiteit aan producten (fashion, home, interieur stuff, schoenen en accessoires)
En daar mag ook een passend nieuw identiteit bij die de beleving van de winkel uitstraalt en doorgevoerd kan worden binnen alle offline en online middelen voor de winkel.

AANPAK

Het interieur van de nieuwe winkel is kleurrijk, hip en speels. Van palmboombladeren behang tot een groen betegelde toonbank, de winkel valt op en straalt uit wat vrouwen willen. Zoals de eigenaresse zelf zegt; als je in mijn winkel komt wil ik dat vrouwen hebberig worden. Een volwassen snoepjes winkel voor vrouwen met daar met mode.

Het vertalen van een snoepjes winkel voor volwassen vrouwen werd het uitgangspunt voor de nieuwe identiteit. Speelse kleuren en elementen die je hebberige maken.

Het logo en beeldmerk kwam tot stand door het pand. De omvang van het pand stond centraal voor de groei van de winkel wat ik gebruikt heb als uitgangspunt voor het beeldmerk.

UITVOERING

Strategie: merknaam
Design: merk identiteit, print, webdesign, social content, fotografie winkel

Samenwerking;  Stefan Henssen (illustratie beeldmerk) & Mindworkz (web development)

 
 
Line_10.png
 
219A0354.jpg
Vrouw_label.jpg
Vrouw_kaart1.jpg
work_vrouw1.jpg
work_kaart_vrouw1.jpg
work_kaart_vrouw12.jpg
Vrouw_wrappaper2.jpg
Vrouw_wrappaper1.jpg
Vrouw_foto3.1.jpg
Vrouw_foto2.jpg
Vrouw_foto5.jpg
Vrouw_print03.png
Vrouw_half7.png
Vrouw_sale.gif
Vrouw_social2.jpg
Vrouw_foto.jpg
Vrouw_mob01.png